Veel gestelde vragen
Zijn er verzendkosten van toepassing op mijn bestelling?
Alle bestellingen in Nederland boven de €25,- worden gratis bezorgd. Daaronder worden verzendkosten berekend, namelijk €5,95 per bestelling.
Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Dat kan zeker! Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om een product direct aan de ontvanger te laten leveren. Er wordt geen factuur of orderbevestiging bijgevoegd aan de zending.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Alle bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd.
Ben je niet thuis wanneer jouw bestelling geleverd wordt? Dan wordt deze in vrijwel alle gevallen nog éénmaal aangeboden of bij de buren afgegeven. Je ontvangt hierover een briefje in de bus van de bezorger zelf. Je ontvangt ook een Track&Trace-email van de koeriersdienst waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd.
Bestelling te laat of niet geleverd?
Wij doen onze uiterste best om onze levertijden waar te maken. Toch kan het voorkomen dat door wat voor reden dan ook een levering vertraging op loopt.
Mocht je niet in nood zitten adviseren we altijd even een extra dag af te wachten. De bestelling wordt over het algemeen dan de volgende dag geleverd. We zijn helaas afhankelijk van de service van de pakketbezorging.
Paniek? Neem contact met ons op via de mail en we zoeken samen naar een oplossing. Vergeet niet jouw bestelnummer in de mail te vermelden.
Bestelling niet compleet?
Hieronder leggen wij in het kort uit wat er aan de hand zou kunnen zijn.
- Bestellingen worden soms in meerdere pakketten verzonden. Je ontvangt voor ieder pakket een individueel Track & Trace nummer.
- Het kan zijn dat op het moment van het inpakken van je bestelling het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op de pakbon staat wanneer het artikel wel geleverd zal gaan worden. Het product staat voor je 'in bestelling' en zal direct worden verzonden zodra het product weer op voorraad is.
Heb je alsnog een vraag of wil je 'in bestelling' artikelen annuleren en je geld terug ontvangen? Stuur ons een mail en we helpen je graag verder. Vergeet niet je bestelnummer te benoemen.
Kan ik een bestelling afhalen?
Helaas kun je geen bestellingen bij ons afhalen. Wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien je je bestelling wilt annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per mail. Wanneer je bestelling verwerkt en onderweg is kunnen wij je bestelling niet meer annuleren. Indien je bij ontvangst van het pakket één of meerdere producten wilt retourneren, volg hiervoor dan het retourproces.